Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 października 2012

Powrót :)

To już dziś. To dziś wracam do Londynu tam gdzie byłam bardzo krótko ale tęsknie za tym miejscem za ludźmi których tam poznałam za Niallem który odwiedzał mnie kiedy tylko mógł, za Miłoszem którym tak dużo gadam przez telefon on wrócił do Londynu jakieś 3 miesjące temu kiedy stało się. Kiedy stała się największa tragedia która nas spotkała rodzice zginęli w wypadku samochodowym razem ze siostrą ale za wypadek był odpowiedzialny kierowca ciężarówki. Bardzo za nimi tęsknie byłam na pogrzebie który odbył się w Polsce właśnie tam zginęli byłam tylko ja, Miłosz najbliższa rodzina. Zastanawiacie się pewnie czy było One Direction. Nie było ich. Nie mogli być mieli trasę koncertową nie chciałam żeby przerwali jej i tak się stało. Dziś o 14:40 mam samolot do Londynu wreszcie uwolnię się od tej głupiej szkoły i osób w niej. Poznałam kilka osób na prawdę mili ale nie mieszkają w Londynie. Kate już nie jest z Harrym dlaczego ? Ona nie wraca do Londynu zostaje w Australii chciała żeby Harry zamieszkał z nią ale on się nie zgodził. A wracając do przeszłości pamiętacie sytuacje w kuchni c Harry mówił do kogoś Kochanie ? Tak ? To dobrze bo to była właśnie Kate ale nie gadajmy już o tych sprawach. Dobra ? Dzięki :)
Dopakowałam resztę swoich ubrań wzięłam walizki i kierowałam się ku wyjściu. Już prawie nikogo tu nie było mój rocznik już wczoraj opuścił to miejsce po odebraniu dyplomu ukończenia szkoły a młodsi są już w na pewno w pracy.
Siedzenie w samolocie przez kila godzin fajowo kocham to. Żartowałam boje się tego :(. Może chcecie zobaczyć jak teraz wyglądam ? Dobra pokaże wam moje zdjęcie




Zmieniłam się trochę.


......................... Jakiś czas później.......................
Właśnie ląduje w tym pięknym Londynie hahaha. Niall nie wie że dziś przylatuje myśli że za tydzień. Ale będzie miał niespodziankę. Miłosz czeka na mnie na lotnisku a się go wytuli za te trzy lata ;) .
Wyszłam ze samolotu wzięłam walizki i zaczęłam szukać Miłosza. Znalazłam go stał z jakąś dziewczyną podbiegłam do niego i mocno przytuliłam ma szczęście że też się przytulił . Gdy skończyliśmy przywitaliśmy się już bardziej bez czułości
-Cześć mała-powiedział -Aż wyrosłaś i do tego wyładniałaś
-Nie jestem mała dla twojej wiadomości -pokazałam mu język
-Nigdy się nie zmienisz !?
-Nigdy-odpowiedziałam- A teraz mi może przedstawisz koleżankę ?
-No nie wiem -powiedział -No dobra To jest Nina moja dziewczyna a Nina to jest moja siostra Julita
-Cześć miło mi cię poznać -powiedziałam i mocą ją przytuliłam
-Mi również -powiedziała i się uśmiechnęła
Po poznaniu Niny poszliśmy do samochodu gdy będę w domu zrobię wam ich zdjęcia i w stawie ;P
Gdy jechaliśmy tak szczerze praktycznie nic się nie zmieniło. Dojechaliśmy do domu to jest dom a nie jakaś szkoła taneczna. Spojrzałam na dom obok stały samochody i ktoś wychodził z jednego jak przypatrzyłam się dokładnie był to Harry. Dobrze że mnie nie zobaczył weszłam do domu a walizki wniósł mi kochany braciszek. Od razu poszłam do siebie nic się nie zmieniło to samo wnętrze i wszystko tak jak było rozpakowałam walizki gdy skończyłam walnęłam się na łóżko było takie miękkie. Poszłam na dół porozmawiałam z Niną i Miłoszem zjadłam coś poszłam na górę się przebrać w to :




Postanowiłam iść do Nialla i reszty wyszłam z domu jeszcze zabrałam torbę wpakowałam do niej klucze telefon portfel i inne drobiazgi .
Zapukałam do drzwi po 5 minutach walenia w drzwi otworzył mi Niall
-Nie trzeba tak walić -powiedział jeszcze przy zamkniętych drzwiach
Gdy je otworzył zobaczyłam zaszokowanie w jego oczach od razu się na niego rzuciłam i zaczęłam przytulać ten mnie wziął na ręce zaczął kręcić gdy skończył zaczął mnie całować chciałam żeby to trwało wiecznie ale niestety ktoś nam przeszkodził
-Hej Niall kto przyszedł ?-usłyszałam a potem w drzwiach pojawił się Harry
- Cześć -powiedziałam po czym podeszłam się do niego przytulić ten po chwili wahania tez się przytulił
-Julita ?-spytał się
-Tak -odpowiedziałam
Takie zaszokowanie sprawiłam u każdego innego. Posiedziałam u nich godzinkę i postanowiłam wracać bo zmęczona jestem
-Dobra kochani co dobre zawsze się kończy ja idę -oznajmiłam-Zostań jeszcze -powiedział Niall
Gdy pożegnałam się z prawie każdym został Niall
-Ja cię odprowadze do drzwi-powiedział
Zaczęliśmy iść w stronę drzwi gdy doszliśmy Niall popchnął mnie na ścinę i zaczął całować
-Niall już dość dziś jestem zmęczona-powiedziałam w między przerwie na pocałunki
-Ale ja cię tak dawno nie widziałem -powiedział gdy zaczął całowac mnie po szyli - I mam na coś ochotę
-Jutro Niall -powiedziałam . Ale on i tak nie dawał spokoju -Proszę
-Dobrze ale obiecaj że na pewno jutro
-Obiecuję kochanie- powiedziałam
- Kocham Cię -powiedział
-Ja ciebie też skarbię
-A może byś dziś u mnie została
-Niall jutro jeszcze chce pogadać z bratem i jego dziewczyną. Dobrze ?
-Dobrze- i znów zaczął mnie całować
- Kochanie starczy powiedziałam i odsunęłam się. Jutro jestem cała twoja ale jutro idę pa pa powiedziałam i wyszłam pobiegłam szybko do domu bo zimno się zrobiło.
Pogadałam jeszcze z bratem i Niną okazało się że ona z nami mieszka. Po godzinie 23:30 poszłam się kąpać ubrałam piżamę i kładłam się spać gdyby nie dzwonek telefonu. Dostałam sms'a od Harrego ??
Czego on chciał ?
" Życzę miłej nocy i dobrego snu :* Fajnie że wróciłaś :** Harry xoxoxox"
Odpisałam mu :
" Tobie również :) :* xoxo Julita "
Gdy już zasypiałam dostałam następnego sms'a. " Ja cię Harry chyba zajebe jutro " -pomyślałam
Ale jak się okazało to był sms od Nialla -" On ma szczęście jego nie zabiję"pomyślałam
" Kochanie życzę ci miłych snów i żeby ci się ja śnił ;) :********* Kocham cię :* "
Odpisałam :
"Tobie skarbie też :*** Ja też cię kocham :*********"
Po tym poszłam spać.
A tu są jeszcze zdjęcia

Miłosz :





Nina :




Miłosz się zmienił co ??

A Nina jest naprawdę ładna :)







------------------------

Jest nowy rozdział :)
Wróciłyśmy ja i Kasia :) Znów będziemy razem pisać :) Macie tu napisane co dzieje się u Julity co u Kasi ? Przekonacie się :)
Prosimy o komentarze :)
-Julita :)

2 komentarze:

  1. Super, super, super! Fajnie że będą nowe rozdziały!! Kocham tego bloga!

    OdpowiedzUsuń