Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 października 2012

"Kocham Cię -teraz zwrócił się do mnie "


Wstałam wcześnie. Zegarek wskazywał godzinę 8;40.Podniosłam się z łóżka poszłam do łazienki wzięłam kąpiel umyłam włosy owinęłam się i włosy w ręcznik wyszłam z łazienki poszłam do szafy wyjęłam ciuchy, bieliznę po drodze wzięłam prostownice i suszarkę i wróciłam do łazienki ubrałam bieliznę zaczęłam suszyć włosy potem je wyprostowałam ubrałam to :



Wyszłam z pokoju i skierowałam się do kuchni podeszłam do lodówki ale nic w niej nie znalazłam była tylko jakaś kartka " Hej siostra mnie już w domu nie ma w pracy jestem i Niny też nie ma. Po procy zrobię zakupy obiecuję. Całuje Miłosz " No to pięknie co ja mam zjeść ??? Dobra idę do Nialla oni zawsze mają jedzenia. Jeszcze tylko poleciałam na górę wzięłam torbę i telefon. Gdy wyszłam z domu było dość zimno ale nie przejmowałam się tym szłam do nich powoli gdy wreszcie doszłam ostrożnie zapukałam a po chwili w drzwiach pojawił się Zayn
-Hej Zayn -podeszłam do niego i mocno przytuliłam
-Cześć wchodź bo zimno jest
-Dzięki -odpowiedziałam - Niall gdzie jest? -spytałam się
- U siebie na górze
-To ja idę do niego
-Ok :)
Poszłam po schodach na górę i znalazłam się w jego pokoju. Nie było go ale w łazience było słychać że ktoś bierze kąpiel postanowiłam poczekać na niego. Rozejrzałam się po pokoju moją uwagę przykuły ramki ze zdjęciami podeszłam do nich na nich był sam Niall z rodziną z przyjaciółmi i na samym początku stało
zdjęcie przedstawiające mnie



Nie widziałam że ma moje zdjęcie zatkało mnie i uszczęśliwiło mnie :). Ktoś złapał mnie od tyłu a tym kimś okazał się Niall
-Pięknie wyglądałaś na tym zdjęciu-powiedział po czym pocałował mnie
-A teraz już nie ? -spytałam się
-Teraz jeszcze bardziej
-Miło. Kocham Cię Horanie-powiedziałam
- Ja ciebie też skarbie
- Niall obiecasz mi coś ?-spytałam się
-Obiecam tylko muszę wiedzieć co
-Że mnie nie zostawisz dla jakieś cycatej laski
-Obiecuje a tak po za tym twoje mi pasują ;D
-Głupi jesteś-powiedziałam i rozczochrałam jego włosy
-Ale jestem twój-odpowiedział
- I masz szczęście nie zepsuj tego
-Nie zepsuje -powiedział - Idziemy na śniadanie ?
- A nie mógłbyś przynieść je tu ?-spytałam się
-Mógłbym
-To przynieść
-Pod warunkiem
-Jakim ? -spytałam się
-Później się dowiesz
-Dobra idź bo umieram z głodu
Niall wyszedł z pokoju ja zostałam sama usidłam na łóżku Niall miał włączonego laptopa i twittera postanowiłam
follownąć kilka fanek i zobaczyć co piszą do niego. Poczytałam trochę i follwnęłam zrobiło mi się zimno wzięłam bluzę blondaska i czapkę która walała się pod łóżkiem postanowiłam się trochę ponabijać i zrobiłam sobie takie zdjęcie :



I wstawiłam je blondaskowi na tt :) Ciekawe kiedy się skapnie. Jego fanki wiedzą że Niall ma dziewczynę ale jeszcze nikt nam zdjęcia razem nie zrobił. Po chwili do pokoju wszedł Niall
-Ładnie to tak wstawiać swoje zdjęcia na mojego twittera? -spytał się
-Tak Ale skąd ty tak szybko wiesz??
-Bo kiedy byłem w kuchni Harry sprawdzam tt i akurat wyskoczyło że dodałem zdjęcie kochanie-powiedział
- A no chyba że tak
Potem zajęliśmy się jedzeniem. Po godzinie postanowiliśmy iść na dół obejrzeć film na dole był tylko
Harry i Zayn
-Cześć-powiedzieliśmy razem z Niallem
-Hej-odpowiedzieli
- Oglądacie z nami film ?-spytał się Niall
-A nie lepiej pogadać ? -zaproponował Harry
-No spoko możemy -powiedziałam usiedliśmy wszyscy na dywanie
-To robimy tak co się zmieniło przez 3 lata o sobie czy mam kogoś itp. -powiedział Harry
-Dobra-powiedzieliśmy w chórku
- To ja zacznę-zaoferował się Zayn - Jestem Zayn ale to chyba wiecie w moim życiu co się zmieniło to jest dobre pytanie. A więc miałem wziąć ślub ale niestety nie wyszło zdradziła mnie z innym i była z nim w ciąży teraz jestem sam ale dobrze mi z tym ona jest z tym goście są po ślubie mają ślicznego syna. To chyba wszystko-powiedział
-To teraz ja -powiedział Niall- To więc tak od 2 lat jestem szczęśliwy z moja dziewczyną Julitą kocham ją i chce być z nią zawsze i na zawsze jest dla mnie najważniejsza -powiedział a po moim policzku popłynęła łza szczęścia-Kocham Cię -teraz zwrócił się do mnie
- Ja ciebie też -odpowiedziałam po ciuchu przytuliłam się do niego i pocałowałam w policzek
- To więc teraz ja -powiedział Harry- A więc byłem z Kate przez dość długo teraz jestem sam i dawne uczucie do jednej dziewczyny wraca Kocham ją ale ona tego nie widzi i dobrze -opowiedział Harry
-No to teraz ja -powiedziałam - Przez te 3 lata zmieniłam się inaczej wyglądam ubieram się inaczej zachowuje teraz inaczej. Liczą się dla mnie tylko moi bliscy których kocham chce dalej trenować taniec Nauczyłam się grac na gitarze i śpiewać. Po wypadku rodziców zrozumiałam że muszę być silna i taka próbuje być choć często nie wychodzi już się nie tnę bo zrozumiałam że to złe ale ślady zostały więc zrobiłam sobie tatuaż Macie patrzcie :



Zrobiłam go z myślą o Niallu i to chyba wszystko-powiedziałam łzy leciały mi z oczu on mnie przytulił. Gdy się uspokoiłam gadaliśmy jeszcze trochę i w pewnym momencie zasnęłam na kolanach Nialla. Obudziłam się chciałam się przytulic do Nialla ale go nie było poszłam do łazienki poprawiłam włosy i postanowiłam iść na dół. Tam zastałam Harrego leżącego na Lou, Nialla jedzącego, Zayna przed lustrem i Liama
który każe im się uspokoić czyli przez 3 lata nic się nie zmienili tacy sami. Weszłam do pokoju (wcześniej stałam na schodach i się patrzyłam ) i krzyknęłam
-Wstałam i głodna jestem i mój chłopak samą mnie zostawił i nie mam się do kogo przytulić -po chwili każdy był koło mnie i mnie i przytulał mnie razem zrobiliśmy misia i Niall pobiegł do kuchni zrobić mi jeść jaki on kochany
- To jak się spało? -spytał się Louis
-Dobrze-odpowiedziałam
-Mogę się o coś spytać
-Jasne wal śmiało-powiedziałam
- Wiesz może co dzieje się z Kasią ?
- Nie wiem-powiedziałam - Znaczy wiem że sobie nie radzi zamknęła sie w sobie przez ten ciężki dla niej okres
- Proszę Kochanie-powiedział Niall i przede mną postawił jedzenie
Szybko zjadłam chłopcy powiedzieli że idą na imprezę ale ja i Niall postanowiliśmy zostać u nich. Poszłam do siebie po jakąś piżamę powiedziałam Miłoszowi że nocuje dziś u Nialla ale on tylko walnął tekst " Tylko wiesz jeszcze wujkiem nie chce być "walnęłam go i wyszłam. Kiedy byłam u nich wszyscy wybyli a my zostaliśmy
sami. Poszliśmy na górę, ja poszłam do łazienki wykąpałam się ubrałam piżamę i wróciłam do pokoju blondynka teraz to on poszedł się wykąpać ja znów dorwałam jego laptopa i bawiłam się nim postanowiłam że wejdę na swoje tt po odpisywałam trochę i dałam wpis " Nie ma to jak być w Londynie wrócić do przyjaciół do chłopaka którego bardzo kocham. Brakuje mi moich rodziców i Kasi mam nadzieję że za nie długo spotkamy się w jednym miejscu. Dobranoc wszystkim xoxox :) " Dodałam tez zdjęcie:




jak Się zapatrzyłam w telewizję Po chwili dołączył do mnie Niall
- No i co robimy ?-spytał się kładąc koło mnie ja w tym czasie kiedy się kład odstawiłam laptopa
-Nie wiem-powiedziałam- A co chcesz ?
-Ty wiesz co ja chce-odpowiedział po czym zaczął mnie całować
No i potem stało się To czego on bardzo chciał ;)
I tak zakończył się ten dzień ;)


Chciałabym ten rozdział zadedykować Magdalenie Wiglusz za to że komentuje każdy nasz rozdział ;** :) Dziękuję <3 :)
........................................


No i jest następny rozdział Mańki mam nadzieję że się spodoba :)
Jak czytasz skomentuj proszę to dla mnie i Kasi bardzo ważne :)
Przepraszam za jakieś błędy które się pojawiły ;)
Pozdrawiam Mańka :)

4 komentarze:

  1. Proszę bardzo! I dziękuje! Nie tylko za dedykację ale za dobre napisanie mojego nazwiska! Hehe! czy to aż tak trudno zapamietać że jestem Magdalena Wiglusz a nie Wilgusz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ♥ To my dziękujemy że wchodzisz na nasz bloog i komentujesz :) Pozdrawiamy :* / Mańka i Kasiulla ;** :)

      Usuń