Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 maja 2013

Ostatni

Spojrzałem się na trójkę moich dzieci stojących nad grobem swojej matki. Płakały za każdym razem kiedy jest rocznica jej śmierci wszyscy płaczemy dzieci jej nie pamiętają były bardzo małe kiedy umarła ja pamiętam ją doskonale zawsze szczęśliwa blondynka która chciała spełniać swoje marzenia taka była Mania nigdy jej nie zapomnę bardzo ją kocham chociaż jej już nami nie ma ale zawsze będzie w moim serduszku. Zmarła 16 lat temu kiedy rodziła naszą córeczkę, od początku ciąży wiedzieliśmy że albo ona albo dziecko nie przeżyje choć zawsze miałem nadzieje że to tylko jakieś żarty.Ona chciała ją urodzić dziewczyna do tej pory nie może uwierzyć że jej matka była taka odważna winni się że jej mama nie żyje. Kocham każde nasze dziecko tak samo i nie mam wyrzutów do mojej najmłodszej córki o to bardzo mi przypomina Manie jej brat to średni nasz syn umiał dać popalić jeszcze nie dawno cały czas byłem wzywany do szkoły bo wdawał się w bójki lecz teraz wydoroślał z tego i jest bardziej spokojny jest bardziej podobny do mnie chciałby zobaczyć mamę to jest jego jedyne marzenie zdradził mi to przed przyjściem tutaj nasz najstarszy syn to Liam lecz tak naprawdę nie jest on moim rodzonym synem ale ja go tak traktuje i on również traktuje mnie jak swojego prawdziwego ojca wie że nim nie jestem ma kontakt z Niallem ale bardziej traktuje go jako wujka, zawsze mi pomaga to on pomógł siostrze przestać się tak bardzo obwiniać o śmierć matki, to była jej decyzja i nikt nie może się obwiniać tak zawsze powiada.
Ja Harry już nie gram w 1D zespół już od bardzo dawna nie istnieje każdy z nas ma swoje życie Ja wychowuje sam trójkę dzieci nie założę nowej rodziny nie znajdę nowej miłość bo ciągle kocham Manie i nigdy nie przestanę
Spojrzałem na dzieci Liam przytulił siostre i barat podszedłem bliżej do nich szepnąłem przez łzy
-Pora się zbierać późno już jest pożegnajcie się i idziemy
Dziec pożegnały się i szliśmy w stronę wyjścia cmentarza

KONIEC

Dziękuję że byliście tyle ze mną przepraszam że tak długo nic nie dodawałam :) Mam nadzieje że sie podoba ;** Julita

1 komentarz: